У рівненського футбольного клубу «Верес» з’явилася нова емблема, яка виконана у червоно-чорних тонах та з елементами герба князів Острозьких. Про це повідомляє кореспондент ERVE.UA.
«Кольори червоно-чорні притаманні нашому регіону, адже це історична спадщина Волині. А стилізований герб князів Острозьких, пов'язаний із історичними перемогами України. Тобто, це історія, якою ми повинні пишатися. Це наш рівненський бренд, наше коріння та наше майбутнє»,- розповідає кореспонденту ERVE.UA виконавчий директор ФК «Верес» Євген Донцов.
Відомо, що остаточний варіант обрали із близько сорока запропонованих ідей. Хто ж ці «ідейники» та власне, хто є автор нової емблеми рівненського клубу кореспонденту ERVE.UA у прес-службі «Вереса», до слова яку очолює прес-секретар Рівненського осередку партії «УДАР» Вікторія Серветник, не розповіли.
Під час телефонної розмови вона спочатку відмовилася говорити, посилаючись на відсутність часу та просила надіслати їй питання в електронному варіанті. Що ми власне і зробили, однак відповіді так і не отримали.
Хоча за словами, Євгена Донцова, саме пані Вікторія займалася прийомом заявок конкурсу емблем. І, як говорять, має бути «в темі», як ніхто. До речі, конкурс проводився чомусь серед «обраних» осіб і не був публічним.
Емблему ж обирала ініціативна група ФК «Верес», до складу якої увійшли представники керівництва команди та Рівненської обласної федерації футболу. Конкретних імен, які увійшли в цю ініціативну групу, ми так і не почули від пана Донцова.
Стати членом команди та внести свою лепту може кожен бажаючий, адже керівництво клубу часто називає «Верес»: «Рівненською «Барселоною»». Зауважимо, що нове керівництво РОФФ говорить про те, що воно максимально відкрите та співпрацює із громадкістю. Однак, за останніх два місяці практично про всі засідання представників ЗМІ не повідомляли.
«Не зовсім розумію, як можна розповідати на кожному кроці про ГРОМАДСЬКИЙ клуб, а потім брати і СТАВИТИ вболівальників ПЕРЕД ФАКТОМ, який має бути логотип цього клубу. Щоб громадськість, дійсно, повірила, що вона зможе стати творцем команди – людям потрібно було дати бодай маленьку можливість взяти участь у його створенні.
Як варіант, люди могли б запропонувати свої варіанти логотипу, публічно обговорити кращі пропозиції, а потім проголосувати за найдостойніший. Звісно, не трагедія в тому, що лого народної команди «Верес» обрала група, а можливо і двоє людей.
Просто потрібно усім відповідати за свої слова. Якщо команда Громадська – громада має брати участь у прийнятті хоча б частини рішень», - футбольний уболівальник, журналіст Сергій Ющишин.
Юлія ДРУКТЕЙНІТЕ
|